sobota, 5 sierpnia 2017

💕 ... dotyki, całusy, wrzenie amora

NACIŚNIJ NA OBRAZEK

 
tak dziś upalnie
tak sucho, ciepło
serce gorące
Twoje na pewno

!💕

w objęciach trzymam
Twoje ramiona
nie wysuniesz się
w klamrze osadzona

!💕

lubię czuć ciało
zimne, wilgotne
na tej pogodzie
co monsunem dotknie

!💕

perełki małe
po ramieniu płyną
jesteś już moja
wiesz to, dziewczyno?

!💕

uśmiech na twarzy
usta spragnione
pewnie całusy
nawilżą Nas oba

!💕

wyginasz szyję
ja ustami muskam
zaczyna się taniec dotyków!
Ach, rób tak! Rób tak!

!💕

powolne pieszczoty
pomimo upału
dobrze Nam zrobią
rozbierzesz mnie pomału

!💕

i nadzy Oboje
przylgniemy do Siebie
będziesz mnie dotykała
ja, będę dotykał Ciebie

!💕

lubię akcję zbliżeń
nieważna jest pora!
dotyki, całusy, wrzenie amora
dobrze Nam zrobią - bo kochamy, Siebie!

!💕

Amadeusz, autor 31.07.2017
 

KOLEKCJA: AMANDO - AMOR


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz