wtorek, 22 sierpnia 2017

🌼 ... ...kiedy mnie wreszcie pocałujesz?




🌼
niekończąca się opowieść
w mojej głowie - My!

🌼
w każdej myśli, w każdym dniu
w mojej głowie - My!

🌼
noc i dzień, drganie powiek
w mojej głowie - My!

🌼
chwile krótkie, chwile długie
w mojej głowie - My!

🌼
Ty wpatrzona, zakochana
w mojej głowie - My!

🌼
dzień odchodzi, noc nastaje
w mojej głowie - My!

🌼
ja przy Tobie, mej ozdobie
w mojej głowie - My!

🌼
słońce świeci w Naszym lesie
w mojej głowie - My!

🌼
znów przywiozłem kwiaty Tobie
w mojej głowie - My!

🌼
noc bezsenna i poranek
w mojej głowie - My!

🌼
kiedy spotkam? kiedy dotknę?
w mojej głowie - My!

🌼
lata lecą, miesiąc mija
w mojej głowie - My!

🌼
taka piękna, czuła, śpiewna
w mojej głowie - My!

🌼
miłość była, jest przyjemna
w mojej głowie - My!

🌼
nikt na świecie nie spamięta
ile z Tobą dobrych chwil

🌼
kiedy mnie całowałaś!
kiedy mnie wspomniałaś!
kiedy napisałaś!
kiedy telefonowałaś!
kiedy przypomniałaś!
kiedy obudziłaś!
kiedy nie potrafię -
zgubić uczuć do Ciebie!

🌼
a najważniejsze i wciąż brzmi -
w mojej głowie - My!

🌼

Amadeusz, autor (dla Ciebie) 22.08.2017

...kiedy mnie wreszcie pocałujesz?

 

1 komentarz:

  1. Wiem jak to jest.Tęsknię do mojej miłości i to bardzo już tyle czasu nie wiedząc dlaczego tak się stało.... i wciąż brzmi -
    w mojej głowie - My!

    OdpowiedzUsuń