wtorek, 29 sierpnia 2017

💕 ... kiedy się spotkamy w Ogrodach u Piotra?



najpiękniejsze uczucia
jakich doznałem
- to z Tobą

💕

emocje codzienne
spacery do kina
i operetka z teatrem
w try miga

💕

wszystkie poranki
i moje do pracy
śniadania podane
w serwecie na tacy

💕

rozstania co pustka
karczowały głowę
jakże mam to zapomnieć
- Ty mi to podpowiedz?

💕

najpiękniejsze uczucia
jakich doznałem
- to z Tobą

 💕

z każdej myśli czułej
działania się działy
rano do piekarni gnałem
by chlebek świeży zjeść cały

💕

i te Nasze wyjazdy
w Dolomity piękne
byłaś mi Najdroższa
kochana i piękna

💕

zapach Twego ciała
wspominam po nocach
ciało me wymyte
w ciągłych ochotach

💕

tylko z Tobą wszystko
i teraz nie muszę
od czytania Twych listów
mam na sercu moc wzruszeń

💕

moja Ukochana!
Miłości najdroższa
kiedy się spotkamy
w Ogrodach u Piotra?

💕

tęsknota mnie zżera
spać nie daje w nocy
łzy mi po policzkach suną
z tej wiecznej tęsknoty!

💕

najpiękniejsze uczucia
jakich doznałem
- to z Tobą

💕

moja Ukochana!
Miłości najdroższa
kiedy się spotkamy
w Ogrodach u Piotra?

💕

Amadeusz, autor (tęsknię) 29.08.2017

POWIĄZANE:
... Czarnowłosa, doskonała! Jakiej Ziemia nie widziała!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz