niedziela, 13 sierpnia 2017

... kiedy to piszę, umysł mi zgasł





ja, - tylko wiersze piszę...


emocje! emocje!
szalone sprawy
jeden napisze
drugi się bawi

!

słowo za słowem
kropka i kreska
ortografii błędy
to taka reszta

!

schemat, idea
treści składanie
ktoś, to otrzyma
ktoś, to dostanie

!

baw się człowieku
ruszaj skrzydłami
drzwi są otwarte
odejdź od ściany

!

emocje! emocje!
szalone sprawy
jeden napisze
drugi się ubawi

!

treści stateczne
czasem wyssane
jak z sutka, co go
ssałem nad ranem

!

i te liczne kobiety
mężczyzn prawie zero
piszę, bo lubię
śmiej się, cholero!

!

życie za drzwiami
cichutko siedzi
nie myśl, że piszę
co mnie dziś biedzi

!

czas, to zagadka
prawda lub fałsz
kiedy to piszę
umysł mi zgasł

!

wróć do początku
czytaj od nowa
może zrozumiesz
- w czym autor gustował?

!

to tylko wiersze
prawda lub fałsz
czasem wyssane
ha! ha! ha! wpadłem w trans...

!

Amadeusz, autor 13.08.2017

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz