czwartek, 31 sierpnia 2017

💕 ... pozwól mi śnić o Tobie


💕 ... życie jest ulotne i kapryśne




💕

zawsze jesteś w mym sercu
pozwól mi śnić o Tobie
nie szukam już kobiety
choć mi kazałaś, bym nie był sam

💕

zawsze jesteś w mym sercu
wierność Ci przysięgałem
tam w wysokich górach
wąską ścieżką szliśmy

💕

nie zmuszaj mnie
nie pozwól bym się miał Nas wyrzec
zawsze jesteś w mym sercu
nie pragnę długiego życia

💕

kochać jak to łatwo powiedzieć
Szczepanik o tym śpiewa
kiedy tak łatwo mówiłem?
Nasza miłość szlifowana

💕

cenna i szafirowa jak Twoje oczy
drugich takich nie znajdę
nie szukam
tęsknię poprzez łzy smutku

💕

zawsze jesteś w mym sercu
pozwól mi śnić o Tobie
nie pragnę długiego życia
tęsknię poprzez łzy Twojej tęczy!

💕

Amadeusz, autor 31.08.2017


KOLEKCJA:..meandry kochania - the twists and turns of love
czyże jest miłość?

1 komentarz:

  1. Ktoś mnie kiedyś tak kochał- w każdym razie tak mi się wydawało. Dziś jednak już wiem, że to tylko ja kochałam....

    OdpowiedzUsuń