niedziela, 20 sierpnia 2017

💕 ... serce moje rozmarzone za Tobą







💕

Myślę tylko o Tobie
Co robisz? Gdzie Jesteś?
Czy będziesz?
Bo ja tęsknię ciągle za Tobą

💕

Choć zablokowałem drzwi
- to jutro je odblokuję
Bo Ty jesteś w moim sercu
Choć Ciebie nie ma od tylu miesięcy

💕

Myślę tylko o Tobie
Co robisz? Gdzie Jesteś?
Czy będziesz?
Bo ja tęsknię ciągle za Tobą

💕

Tak codziennie od samego ranka
Gdy tylko oczy otwieram
Myśli me biegną do Ciebie
Nieustannie... I ciągle od nowa!

💕

Myślę tylko o Tobie
Co robisz? Gdzie Jesteś?
Czy będziesz?
Bo ja tęsknię ciągle za Tobą

💕

Nasza miłość jest niecodzienna
Ma zapach wonnych kwiatów
Jest w pięknych kolorach tęczy
I w cudownym śpiewie ptaków!

 💕

Myślę tylko o Tobie
Co robisz? Gdzie Jesteś?
Czy będziesz?
Bo ja tęsknię ciągle za Tobą

💕

Gdy patrzysz w moje oczy
Przytulasz do Siebie i nagle
Zaczynasz całować namiętnie
Unosimy się Razem ku niebu!

💕

Myślę tylko o Tobie
Co robisz? Gdzie Jesteś?
Czy będziesz?
Bo ja tęsknię ciągle za Tobą

💕

Bo Ty Jesteś moją miłością
Na Ciebie przecież czekałem
Dziękuję Ci za to, że Jesteś
- tego bardzo bym chciał!

💕

Myślę tylko o Tobie
Co robisz? Gdzie Jesteś?
Czy będziesz?
Bo ja tęsknię ciągle za Tobą

💕

I znów zawita wiosna
I świeci słońce na niebie
I wnet zakwitną wszystkie kwiaty
Ale wciąż przy mnie nie ma Ciebie!

💕

Myślę tylko o Tobie
Co robisz? Gdzie Jesteś?
Czy będziesz?
Bo ja tęsknię ciągle za Tobą

💕

Przyjdzie lato i jesień, znów zima
My błądzimy wciąż innymi ścieżkami
A ja myślę tylko o Tobie
Bo kocham Cię - ( tak to NASZE słowa )
Nieustannie...

💕

Amadeusz, autor (V) 20.08.2017


... I long for love fragi

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz