poniedziałek, 14 sierpnia 2017

💕 + 💕 Swallow, pizza & AMO





zamówimy pizzę
zjemy ją w pokoju
sypialnia najlepsza
Łoże posłuży za blat stołu

🍕🍕🍕🍕

Laptop
_na muzyczną stronę nastawimy
Razem za konsumpcję
_weźmiemy się na godzinę

🍕🍕🍕🍕

Ty głodna, ja spragniony
zamówimy trunki
zabawa będzie przednia
na końcu rachunki

🍕🍕🍕🍕

wykąpani w perfumach
odurzeni eteryczną wonią
w bieli pościeli złożeni
i pizzą skruszoną

🍕🍕🍕🍕

nic Nas nie hamuje
czujemy wonności
pizza Nas pochłonie
miarą przyjemności

🍕🍕🍕🍕

pozwól się całować
jeden kęs już weź
potem mnie rozbierzesz
pizza Twoja, bierz ile chcesz

🍕🍕🍕🍕

lubię Nasze stoły
ten w kuchni aż drży
"e Rosika"
napisałem Ci!

🍕🍕🍕🍕

i tym o to zwyczajem
jak kiedyś wspólnie
konsumpcja Nam się uda
wycierając usta, powiesz - było cudnie!

🍕🍕🍕🍕

znamy się jak "łyse konie"
zawsze Razem i Razem
ja maluję obrazy
a Ty szminką wyrazy

🍕🍕🍕🍕

rozcałujesz mnie później
oddam Ci się cały
wiem, że nie znasz umiaru
w pizzowej zabawie!

🍕🍕🍕🍕

Amadeusz, autor 14.08.2017


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz