środa, 30 sierpnia 2017

💕 ... trwałość odchodzi z negatywu





Twoja miłość
to schronienie czułe
to pieszczoty oczu
w świetle gwiazd

💕

tak mi brak, tamtych nocy
gdzie Ty i ja
w świetle księżyca
ścieżką zaufania podążaliśmy

💕

Twoja fotografia
w moim portfelu, taka starta
od spojrzeń i dotyków
trwałość odchodzi z negatywu


💕

czas zaciera ślady
deformuje wspomnienia
bez Ciebie, gubię sens
pojedynczego istnienia

💕

bez Ciebie
nie odrodzę się na nowo
bez Ciebie
już wszystko mi jedno

💕

gdzie Cię znajdę?
szukałem i nie znalazłem
pomimo, że duch Twój
mnie trzyma w formie

💕

tyle dni minęło i mija
czasu nie wróci mi żadna energia
żaden z wielu, wielu bogów
których czcimy

💕

czyże jest miłość?
zlepkiem komfortowych cech
bycia i przeżywania, dzielenia i straty
pokrzepienia i rozpaczy, chemii i seksu

💕

Twoja fotografia
w moim portfelu, taka starta
od spojrzeń i dotyków
trwałość odchodzi z negatywu


💕

z czasem i ja odejdę
z ziemskiego negatywu
w nicość bezimienną
w ramiona bogów, których czcimy...

💕

czy na pewno Oni czekają?

💕


Amadeusz, autor 29.08.2017



POWIĄZANE: ... tylko z Tobą wszystko


2 komentarze: