wtorek, 29 sierpnia 2017

... Wczoraj młody byłem






☀😎☀

Dzień codzienny
Rano i wieczorem
Ja, wyspany
Zaczynam się golić

☀😎☀

I to lustro na ścianie
Przede mną
Ja w nie patrzę
I widzę, młodość moją piękną!

☀😎☀

Jak te lata lecą
Jak trzask z bata czasem
Wczoraj młody byłem
Dziś dziadziuś z lampasem

☀😎☀

Czupryna z młodości
Brunet wieczorową porą
A dziś - Pan z pieskiem!
To brzmi odlotowo

☀😎☀

Siwizna na skroniach
Z czupryny już mało
Ale najważniejszy mój
Duch, serce i ciało

☀😎☀

Stary i nie stary
Czuję jeszcze formę
Poderwę dziewczynę
Falą moich spojrzeń

☀😎☀

I słowem na rymy
Przeplotę rozmowę
Deko jej o sobie
W kawiarni opowiem!

☀😎☀😎

Potem na spotkanie
A może i flircik
Zakręcę się cały
Jak to robią w filmie

☀😎☀

Rozmarzony o filmie
O randce spóźnionej
Patrzę na to lustro
A lustro kiwa do "mię"

☀😎☀

Ty, się lepiej myj!
Ty, się lepiej gól!
Zarośniętych nie lubi -
Cały kobiecy ród!

☀😎☀

No i otrzeźwiałem
Ale jutro znowu
Będę o mej randce prawił
_przy cierpliwej umywalce...😘

Amadeusz, autor 24.08.2017
 
 

https://amando-bloger.blogspot.com/2017/08/i-peko-serce-i-miosc-odesza.html
kochałem ciebie
kochałem
serce mnie bolało
ciche dni były między nami

 
 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz