poniedziałek, 28 sierpnia 2017

💕 ... wiersz Ci ten dam _ pisz, proszę!




Namawiasz mnie, namawiasz
Bym wydrukował wiersze
Czas mój jeszcze nie nastał
Pisaniem luźnym się wieszczę

📝🌹📝

W komentarzach na blogach
Rozmawiamy potajemnie ze sobą
Ty piszesz do mnie częściej
Teraz ja, wysyłam wiadomość

📝🌹🌹📝

Lubię, gdy Kobieta darzy mnie słowami
Pisanymi, zaczarowanymi
Między linijkami
_pisz, proszę!

📝🌹🌹🌹📝

Gdy siebie wyraża, gdy mnie krytykuje
Nadmiar dobrych słów przekazem
Dla mnie odważnie emituje
_pisz, proszę!

📝🌹🌹🌹🌹📝

A czasem znienacka wychwala i wielbi
Nie rozumiem kobiet i ich tajemnic wszelkich
_pisz, proszę! _wielbij i krytykuj!
Da to masę, wyników!

📝🌹🌹🌹🌹🌹📝

Zapomnij co było, dawne kopie skruszone
Nie noś złości w sobie, ja pochylę głowę
I pisz w tym zakryciu, w tym zamaskowaniu
_pisz, proszę! Bardzo proszę, Panią!

🌹📝📝📝📝📝🌹

To, co czasem wkleję na profil, wierszem
Jest wywyższeniem Ciebie dzisiejszym
Z nikim nie dzielę tajemnicy owej
_nie drżyj, że Cię zdradzę - jak słowo po słowie!

🌹📝📝📝📝🌹

Wczoraj Cię czytałem, byłaś rozpalona
Wiersz z tego powstanie
Czasem trzeba tak pisaniem wariować
_pisz, proszę!

🌹📝📝📝🌹

Tylko ta końcówka Twoich słów
Biła biczem niecnych słów
Ale odpuszczenie, daje zbawienie
Nie noś złości w sobie, ja pochylę głowę

🌹📝📝🌹

Fantastyczny wiersz, przekaz serca w serce
Nie zapomnij o mnie i pisz, pisz częściej
Dziś natchnienie mam, wiersz Ci ten dam
_pisz, proszę!

🌹📝🌹

Może przyjdzie taki dzień
Wydrukuję tomik
Wiersze, sercem oprawione
Pismem AMO naznaczone, hej!

🌹🌹🌹🌹🌹

Dziękuję, że Jesteś!
Pisz, proszę!
Wiesz, że czekam -
Komentarze na blogach za Tobą, czekają!

Amadeusz, autor 27.04.2017



PIĘKNO KOMENTARZA
 
 
Fantastyczny wiersz....
 
piękny...
 
🌹🌹🌹🌹😀😁👍👍👌


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz