poniedziałek, 21 sierpnia 2017

💕 ... Znów me serce dostaniesz!



💕
 
 
Z pergaminu pamięci
Odradzamy się znowu
Zarys Twojej postaci
I twarz mej nieogolonej brody

💕

Wielokrotne wspomnienia
Wielokrotnych zdarzeń
Myśli, czyny lubieżne
Marzeń

💕

Nie chcę tracić Nas wcale
Więc opisuję te czasy
Kiedy razem z Tobą
Budowałem zamki, tkałem arrasy

💕

Tyle zdarzeń minionych
Jeszcze te niektóre pamiętam
Pamięć jest ulotna
Pergamin to zapamięta

💕

Czas z mych oczu wydziera
Te obrazy natchnione
Powab Twego ciała
Nasze dusze skupione

💕

Ślepota mnie gnębi bardzo
Już przez mgłę widzę życie
Ciebie Najdroższa mam w sercu
_opisuję Nasze przeszłe życie!

💕

Kochałem Ciebie zawsze
W Twych ramionach się kryłem
Ty mnie pocieszałaś
Przy Tobie poznałem słodkie życie

💕

Za parawanem z tęczy
Na pagórkach zielonych
Wśród duchowych obłoków
Kroczysz po ścieżkach natchnionych

💕

Wierzę w Nasze spotkanie
Kiedy ciało w ziemi zostanie
Ty, z tych najpiękniejszych
Znów me serce dostaniesz!

💕

- będziemy w niebie Razem
- tacy szczęśliwi Sobą
- zaczekaj!
- zaczekaj na mnie! Przyjdę...

💕

Amadeusz, autor 21.08.2017
 
 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz