wtorek, 22 sierpnia 2017

... życie! los! rodzina! starość! nicość! nieśmiertelność...







kiedy byłem małym chłopcem
dojrzewałem i dojrzewałem przez lata
kiedy wyrosłem na młodzieńca
dojrzewałem niezmiennie

!
kiedy stałem się dorodnym jabłkiem
spadłem siłą grawitacji od jabłoni
i potoczyłem się wśród trawy
ludzi zielonych

!
dojrzewałem na własną rękę
na gruncie rozgrywek międzyludzkich
i jak ten tatarak, co u brzegu się buja
chyliłem się raz ku brzegu, raz ku tafli wody

!
życie!
dojrzewać i chcieć rosnąć
na dojrzałego mężczyznę
który będzie wzlatał statecznie

!
los!
los pozwolił na wzrost
skrzydeł u mych ramion
one dodały mi siły ciągu w Mach'ach

!
rodzina!
pozwoliła mi na inne uczucia
i odpowiedzialność i radość i seks
by nie roztrwonić darów, otrzymaliśmy potomka

!
wciąż dojrzewam i dzięki skrzydłom wzlatam
na wyżyny innej samodzielności, dojrzałości
mój lot powoli obniża się, siła ciągu
liczona w Mach'ach, słabnie

!
starość!
to zjawisko normalne w etapie dojrzewania
niepokonane zjawisko biologii każdego organizmu
wewnątrz czuję się młody, pozwalam skrzydłom by rosły

!
nicość!
jeszcze nie nadeszła, ale z Nią się godzę
bo za Tęczą życia, spotkam duszy nieśmiertelność
i Ciebie moja Najmilsza, która czekasz - na mnie!

!
Amadeusz, autor 21.08.2017



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz