piątek, 8 września 2017

Ero_ afrodyzjak ciała 💕



wtulasz się we mnie mocno
zapachem moim odurzona
rozluźniam członki ciała
Ciebie oczekuję -
zmysły i smaki moje gotuję
ucztę ciał dla Nas szykuję

💕

afrodyzjak ciała 
działaniem Twoim jest na rzeczy
oplatasz mnie pajęczyna doznań
dwa ciała tańczą w piruecie
pomiędzy prześcieradłem
a kołdrą

💕

radio muzykę sączy miarowo
jak dwa puchary, rozlewamy ambrę
nektar, co łączy tak wiele
kobietę z mężczyzną w spójną wartość
zdzieram z Ciebie nieśmiałość, co kusi
w dłonie rzucam moje członki wrzące
na pokuszenie, na moce targające

💕

rozwierasz uda, tak jak motyl skrzydła kładzie
wpuszczasz mnie w siebie, jakbyś była głodna
niebaczny uwag o własnej ochronie -
wnikam w wilgotne ścieżki żarem buchające
topię się w klamrach, w Twoich to ramionach
pułapka miłości, jakże sycąca dwojga

💕

miękko poddane ciało
z aksamitnej głębi
z gorąca, co komnatę rozkoszy wypełnia
w letargu przemienienia
z lekkim uśmiechem lica
ustami, uzupełniamy rozkosze pełzające

💕

oczy jeszcze pieszczą, dotykają ciało
we wnętrzu tsunami, warem przesączone
jakże mi nie spełnić Twoich oczekiwań
kiedy rozmodleni jesteśmy...
- kochaj mnie, dotykaj, pieść i całuj
ten szept namiętny słyszę, jakże pożądany

💕

wtulasz się we mnie mocno
zapachem moim odurzona
rozluźniam członki ciała
Ciebie oczekuję -
zmysły i smaki swe gotuję
ucztę ciał dla Nas szykuję

!
powtórzmy to proszę, za czas jakiś...
!

Amadeusz, autor 07.09.2017

 
 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz