piątek, 8 września 2017

💋 ... Ja taka biznes woman Nie jakaś lala




Zapracowana jestem od rana
Ja taka biznes woman
Nie jakaś lala

Laptop już grzeją moje paluszki
Smartfon mnie łączy tam
_gdzie biznesu zyski mej spółki

A miejsce pracy dobrze wybieram
Lubię też relaks jak cholera
W kawiarni cichej i na uboczu
Z dala od gwaru, ciekawych oczu

Szpiegów tysiące chodzi za mną
Bo jestem bogatą luzacką panną
Niejeden ostrzył sobie pazurki
Ale mój wzrok go spalił, teraz ma dziurki

Biznes biznesem, podryw też lubię
Lecz wolność cenię i życie chlubę
Tam gdzie mamona wzrasta na giełdzie
Ja zapracowana jestem jeszcze i jeszcze

Lubię pracę, smak kawy lubię
Lubię co robię, witajcie w moim klubie
Więc mnie nie śledźcie, nie mam ogona
Jestem zwyczajnie życiem rozpalona

💋 🚙

Amadeusz,autor 05.09.2017

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz