sobota, 2 września 2017

💕 ... nie znikaj

💕 ... życie jest ulotne i kapryśne
 
 


💕

dopóki widzę
dopóki sam idę
widzę błękit nieba
dopóki nogi mnie niosą

💕

są takie dni
że nic nie widzę
i nic nie czuję
poza wiatrem

💕

lecz są takie dni
w których wiem
że jesteś
obok

💕

czuję, jeszcze czuję
nie zapominam mojej
i Twojej, Naszej miłości
są takie dni

💕

nie znikaj
nie znikaj dzisiejszej nocy
chcę się przytulić
do Twojego serca

💕

chcę być z Tobą
jak dawniej
czuć miękkość piersi
zapach łona

💕

potrzebuję Ciebie
potrzebuję
są takie dni
trudne dla mnie

💕

chcę być z Tobą
jak dawniej
czuć miękkość materiału
czuć zapach perfum, które lubisz

💕

są takie dni
trudne dla mnie
przytul mnie
do mojej tęsknoty

💕

nie znikaj
nie znikaj dzisiejszej nocy
chcę się przytulić
do Twojego serca

- do mojej Jaskółko 💕

💕
Amadeusz, autor 02.09.2017

POWIĄZANE:
... miłość przywołuję i to, że Cię kochałem
 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz