sobota, 9 września 2017

💕 ... otuliłaś mnie pragnieniem



💕

zagnieździłaś się w moim sercu
na lata, na chwile piękne
na czas nieogarnięty Tobą
i na Nasze pierwsze miejsce

💕

już nie jestem samotny jak palec
tylko z Tobą dzielę się świata kromką
w Tobie widzę światy i kosmos
serce Twoje plażą i łąką

💕

karmisz mnie uczuciem szalonym
pięknym, wyrozumiałym w zakrętach
życie cieszy i raduje się z Tobą
z pamięci wykruszam dawne udręki

💕

karmisz mnie porankami i nocą
mgłami rozstań, welonem radości
Nasze cele splecione w Twoim warkoczu
i jeszcze je zaplatasz po obiedzie w południe

💕

cały drżę jak mały chłopczyk
od radości, co mąci mą głowę
w siódmym niebie jestem na pewno
przy Tobie w szczęściu obrodzę, jak zdrowiem!

💕

otuliłaś mnie pragnieniem nocy
nagością skromną i ciepłą
porwałaś w Siebie na zawsze
Twoim rycerzem będę

💕

moja jesteś księżniczko prawdziwa
nie wyśniona lecz taka cielesna
wczoraj całowałem Twe dłonie
dziś o poranku obudziłaś mnie sercem

💕

w siódmym niebie jestem na pewno
przy Tobie w szczęściu obrodzę
moja jesteś Księżniczką -
nie wyśnioną lecz taką cielesną!

💕

Amadeusz, autor 07.09.2017



1 komentarz: