piątek, 26 sierpnia 2016

♥..Czekaj na mnie, Nasza przygoda się zaczyna.....


 








 
 
 
 
Przyszłam rano
By uśmiechem i pocałunkiem Cię powitać
Słońce od rana twarz mi muskało
I swoim blaskiem mnie powitało
 ♥
Więc pomyślałam, że piękny dzień się zapowiada
Dobrze, że dzisiaj krócej mnie nie będzie
Więc również później Cię odwiedzę
Chyba, że coś mi wypadnie
 ♥
Czas tak szybko przemija, iż wydaje mi się
Że to dzień, a nie kolejny tydzień przemija
Zabierz mnie do lasu nazbierajmy jagód
Będziemy trzymać się za ręce
Tyle radości w Nas, że w końcu się spotkaliśmy
 ♥
Zapach lasu, śpiew ptaków, Ty i ja
I zapomnimy o wszystkim na chwilę
Powrócimy do Naszych marzeń
Które przynosi ukojenie i zapomnienie
 ♥
Znajdziemy się w Naszym świecie
Zrobimy wszystko, żeby pozostać w nim długo
Czekaj na mnie, Nasza przygoda się zaczyna.....
Będę...   

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz