niedziela, 20 listopada 2016

💕..Dziękuję, że jesteś... Twoje wiersze wzbogacają

Tobie (...) - Dedykuję, ASPe

POWIĄZANE: ♥..uwielbiam słuchać, jak patrzysz na mnie

Jesień ze łzami
Na liściach mokrych
Umyka z wolna
Śnieg prószy drobny

🍀
🍁

Na parapecie
Ptaszek zmarznięty
Siedzi skupiony
Czymś przejęty

🍀 🍁


Aura zbłąkana
Krąży po polach
Babiego Lata
Szukam w nastrojach

🍀 🍁


Milczy telefon
Pies obok śpi
Śnią mu się pewnie
_lepsze noce i dni

🍀 🍁


I taki nastrój
Nam się udziela
Jesień deszczowa
Temperatura bliska zera

🍀 🍁


Dzień krótki bardzo
Noc wydłużona
Rozciągam leniwie
_moje ramiona

🍀 🍁


I wystukuję literki palcem
Tekst w formie listu
Posyłam dalszy
_do Ciebie 💌

🍀
🍁
A w treści pytam:
O Twoje zdrowie?
O radość? Humor?
O sen? Odpowiedz...

☀ 🌺 💞 🎶


Amadeusz, autor 19.11.2016 _Dziękuję, że mnie odwiedzasz


... Dla Moich Przyjaciółek (…) dedykuję..

Pisz...
Bo ja lubię Ciebie czytać
i uśmiechać się do Ciebie przez ramię ;)
 
 
Pisz...
Bo słowa Twe są dźwięczne
Niczym anielskiej harfy granie 🌹

 

1 komentarz:

  1. Wiersz pisany dla wszystkich,a odbieram go osobiście i dlatego Twoje pytania nie mogą zostać bez odpowiedzi.U mnie wszystko dobrze.Bardzo podoba mi się forma tego wiersza Amadeuszu.Jest jak miła rozmowa przy popołudniowej kawce.
    Serdecznie pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń