środa, 1 lutego 2017

💕 💕 ...Godziny mają Twoje Imię!


💗 ..jesteś ważna, wierszem malowana, jak cisza!



💕

są takie dni
w moim Kalendarzu


💕

każdy Tydzień
nazwany Marzeniem


💕

każdy Dzień
to - TY!


💕

a Godziny
mają Twoje Imię!


💕

- imię, niepowtarzalne!
- imię, piękne!
- imię, zjawiskowe!


💕

💕


są takie Dni
w moim Lustrze

💕


a lustra mam dwa
w przedpokoju

💕


i od pewnego czasu
kiedy w nie spoglądam

💕


widzę Twojej ręki działalność
- co, odjęła mi tyle lat życia, że z grzeczności
nie wymienię liczby
ale cieszę się, bo odmłodniałem bardzo!
 
 

💕 💕


bo tylko Ty
możesz zrywać kartki
w moim Kalendarzu życia

💕


bo tylko Ty, możesz
odejmować mi lat
z mego wieku

💕


bo tylko Ty, możesz
przeglądać się w Lustrze
moich oczu

💕


bo tylko Ty, jesteś
w Sercu
i w mej Duszy

💕


w moim sumieniu i zapamiętaniu
że pozwoliłaś, bym Cię wierszem opasał
adorował i wielbił od jakiegoś czasu

💕


Dziękuję Losowi
że pozwoliłaś mi kiedyś
bym poznał, co Twe Serce - Weno, znaczy!


 
💕 💕
 

 
 
💕 💕

są takie dni
w moim Kalendarzu na ścianie

💕


każdy Tydzień
nazwany Marzeniem o Tobie

💕


każdy Dzień
to - TY, na "Dzień dobry"!

💕


a Godziny
mają Twoje Imię, wypisane!

💕


bo tylko Ty
możesz zrywać kartki
w moim Kalendarzu życia
 
💕


bo tylko Ty, możesz
odejmować mi lat
z mej starości

💕


bo tylko Ty, możesz
przeglądać się w Lustrze
moich oczu

💕


bo tylko Ty, jesteś
w Sercu
i w Nim pozostaniesz!

💕
 
 


- Twój autor, Amadeusz 01.02.2017
 
...Na winogrona słów, na poranną kawę...

Jak mam odnaleźć spokój swój
Gdy teraz Ciebie, łowię?
Poznałem, co to wiersza cud
I radość, co szaleje w głowie
 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz