sobota, 3 czerwca 2017

Jesteś Jedyną Przyjaciółką z którą piszę. To miłe.






ja też jestem zwariowany
jak to "2w1" mówi:
 
 
my skonstruowani inaczej
 
jesteśmy nie do ogarnięcia
 
przez szary tłum
 
 
nieszablonowy mężczyzna
i zjawiskowa Kobieta
Ty i ja
i to jest dobre
 

 

Jesteś -
takim samym magnesem na ludzi jak ja...
wiem, co to znaczy nie mieć życia
bo każdy się dobija
 
 
w końcu zaczęło mnie to męczyć
zbyt miły, żeby nie odpisać, czy nie odebrać
Ty zapewne, też tak miałaś
Oboje czuliśmy się zobowiązani
 
 
pomimo swoich problemów
dla innych byliśmy jak wyrocznia ich własnych
przeciążeni na własne życzenie
coraz rzadziej odpisuję, oddzwaniam
 
 
czas! a czasu nie mam za wiele
zwłaszcza dla siebie
telefonu nie rozdaje na prawo i lewo...
kocham spokój i intymność
 
 
my skonstruowani inaczej
 
jesteśmy nie do ogarnięcia
 
przez szary tłum
 
i to mnie cieszy!
 
 
Amadeusz, autor 03.06.2017
 
 

 

2 komentarze:

  1. Witam Cię wieczorną porą Amadeuszu.Otworzyłam jeden z twoich wierszy,następnie kolejny.... i do kolejnego nalałam sobie już lampkę wina,delektuję się dobrym winem i Twoją twórczością,potrzeba spokoju,ciszy,skupienia by wsłuchać się w słowa, które piszesz,jesteś radością dla nas i wiem, że potrzebujesz nas czytelniczek,bo tak jak kiedyś napisałeś dajemy Ci swoimi komentarzami wsparcie,więc nie smuć się,że czasami tylko plusiki dostajesz...Uśmiech zostawiam i jeszcze kila stron dziś otworzę...

    OdpowiedzUsuń
  2. Czytam ten wiersz kolejny raz , nie wiem który już ...to jakby o mnie.
    Zapewne jest takich osób wiele ...
    Piękny wiersz !
    Pozdrawiam i uśmiech zostawiam Amadeuszu :)

    OdpowiedzUsuń