sobota, 22 lipca 2017

💕 ... o Tobie każdy wiersz to treść piękna

( Tobie dedykuję, moje wspomnienia)



kilka kobiet w mym życiu było
lecz tylko o Tobie pamiętam
tylko Ty jesteś wciąż ze mną
o Tobie każdy wiersz, to treść piękna

!💕

i chociaż już nie szukam -

!💕

choć tęsknię do piękna kobiecego
do nieprzebranych słów kiedy zaloty trwają
do słodkich łez i majowego deszczu
kiedy to kwiatuszki wzrastają

!💕

kilka zachwytów i randek
obok bok i dłonie wzrosłe
kilka schadzek w parku na kawie
- ja się Wami Panie, nie bawię!

!💕

nie chcę krzywdzić nikogo i żadnej
już nie szukam i nie chcę mej straty
ta, której serce me dałem, wolna jest
- mimo wielu znaczeń i przeinaczeń

!💕

miłość mnie wznosi i gnębi
radość serce buduje
jak sprężyna w zegarku nakręca
porywa i co noc, buntuje

!💕

nie chcę nikogo krzywdzić
za stary jestem i nudziarz
tylko wierszem potrafię władać
to szermierka życia jest tutaj (na G+)

!💕

Amadeusz, autor 22.07.2017


... nie potrafię nie opisywać Cię
jesteś westchnieniem moich snów

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz