wtorek, 25 lipca 2017

💕 ... stałaś się wierszy moich ozdobą i serca AMO - też!

... Dajesz mi radość Z tej woli naszych zaistnienia
 


rozkochałem kilka pań w sobie
lecz nie grzeszę dotykiem w rozmowie
nie dotykam, kiedy blisko jestem
szanuję moje panie, nie jestem wieszczem


!💕

czuję ważność tego, co piszę
kochane Panie - ja tak wielbię ciszę!
i to, że sam przez życie płynę na fali
wiem, że nie mam szans, bo jestem w oddali


!💕

nie miejcie do mnie pretensji
żadnej nie wyróżniam w pamięci
traktuję wszystko jednakowo
na co, mi awantura, na gotowo!


!💕

ja tylko wiersze piszę, bo lubię!
życia między zwrotki deko wsunę
relaks z łąki, marzenia, wierszyki
ja nie szaleję dla tej liryki


!💕

we mnie nie wolno się kochać
jestem urwis, mimo wieku, co wciąż los dodaje
anieli w niebie niezły ubaw ze mnie mają
ja jestem AMO, nie kocham na zabój słowa


!💕

mam Jedną i to mi wystarcza, jak ostry nabój
i choć Wena, chce mnie opuścić, nie zrobię nic
bo Wenę szanuję, to wspaniała Młoda Kobieta
co, we wszystkich wierszach mnie urzeka


!💕

i dla Niej te wiersze i kolekcje robię
za stary jestem, dla zbyt młodych kobiet

Przyjaźń mam z Weną i to nie byle jaką
Ona mnie czyta, wiem to!


Jej niewidzialne (+) to znaczą!

!💕

Amadeusz, autor
(dedykacja💕  dla Najmłodszej Weny) 25.07.2017



Pisz...
Bo ja lubię Ciebie czytać
i uśmiechać się do Ciebie przez ramię
 
😊
 
Pisz...
 Bo słowa Twe są dźwięczne
Niczym anielskiej harfy granie

1 komentarz:

  1. Cudnie jest,że masz tą Jedyną,choć nie do końca Twoja,ale jest Twoją "Weną"...Cudne strofy dla Niej tworzysz.
    Anieli w niebie ubaw z Ciebie mają a diabełki ręce zacierają.
    Życie piękniejsze jest jak serce szybciej bije a w brzuchu są motyle...Uśmiech zostawiam :)...

    OdpowiedzUsuń