niedziela, 23 lipca 2017

💕 ... ta Jedna! Jedyna! w mym sercu wciąż rośnie


( Tobie dedykuję, moje wspomnienia)

 
(przyjaciółka wirtualna z G+)
 
" Cza­sami wys­tar­czy jed­no spoj­rze­nie,
a cza­sami cała wie­czność,
to zbyt mało, by zna­leźć miłość...💕
( Just one look) – Harlan Coben "



już tyle lat upływa
z młodzieńca
w starca przeobrażeń
wciąż los mi dobywa, dodaje


💕!

nie skarżę się na lata
co dodają życia
jestem wciąż radosny
nie tylko w niedzielę, nie tylko o świcie


💕!

lata jak dzionki
umykają skore
jak motyle w brzuchu
w tle barwione Amorem


💕!

już tyle lat upływa
od Miłości Pierwszej
od pocałunku "paryżanki"
co, nauczyła mnie być "wierszem"


💕!

cieszy mnie każde wspomnienie
a wszystkie budzą się niepokojem
do dotyków ciała z niejedną niewiastą
do pocałunków nocy i o brzasku


💕!

czasami tylko -
mam taką tęsknotę
chciałbym spotkać miłość
miłość, co zna każdą moją psotę


💕!

werbalność i gadka
wykwintność na parkiecie
którą bym nie spotkał
to nie z nią, mam wszelką nadzieję


💕!

ta Jedna! Jedyna!
w mym sercu wciąż rośnie
zjawiskowa bardzo i piękna
- jak kwiat, co wzrasta na wiosnę!


💕!

i to jedno spojrzenie
wtedy tam w Warszawie
w pasażu przy Mariocie
porwało mnie na szafot Nadziei


💕!

że miłość tak płocha
zostanie na wieki
lecz Los zdmuchnął
życia Twego świecę


💕!

i nie szukam
choć serce me kwili
do serca jakiego już nie odnajdę
w żadnej innej chwili


💕!

tylko w Tobie i z Tobą
moje życie ma sens
a sens wieczność błogą
lecz - "nic dwa razy się nie zdarza"


💕!

żyjesz raz
a jak polegniesz
nie da się odwrócić
biegu życia z tego lata


💕!

wieczności mi trzeba
bym odnalazł Ciebie
zabierz mnie do nieba
życia nie chcę i tak mam z niego,

niewiele..

💕!

Amadeusz, autor 23.07.2017

... ... Kto poznał serce Twoje Temu stygną niepokoje

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz