poniedziałek, 7 sierpnia 2017

💕 ... autobiography AMO


..powiązane kartkami, atramentu plamami - wspomnienia



zbiór chorób leży na stole
o wszystkich pewnie sam nie wiem
ale na co mi teraz doktorzy
jak jestem wolnością zdrowy


!💕

piękna pogoda za oknem
czasem i deszcz jest w nagrodę
dzieci idą do szkoły
ja leżę i nic nie robię


!💕

są dni kiedy uczynki
dają mi nieźle popalić
czasem głowa mi pęka migreną
to jest efekt z oddali


!💕

cieszy mnie to, co robię
piszę te moje wiersze
pierwszy raz tak zacząłem
siedemnaście wiosen z dreszczem


!💕

potem malarstwo przyszło
od dzieciństwa z podwórka
czerwoną cegłą bazgrałem
na okolicznych płytach i murkach


!💕

życie jest takie złożone
choć piękne, zawsze krzywe
Matejką nie zostałem
na ścianie wiszą obrazy litościwe


!💕

ni wieszczem słowa, co głoszę
nie zostanę wcale - bo po co!
konstrukcje wierszy też krzywe
ale ja lubię krzywą lordozę


!💕

i miłość przeszła przez serce
złości też krew mi napsuła
drugi raz do Rubikonu nie wszedłem
za to często nocą do kałuży


!💕

pociechę mam - co rok w domu
wakacje wraz z ojcem dzieli
nie zawsze rodzina pełna
złą kobietę diabli ze sobą wzięli


!💕

a Ta za którą często
tęsknoty w wierszach wylewam
pewnie dziś mnie odwiedzi
bo po burzy Tęcza dojrzewa


!💕

nie chcę nic zmieniać w sobie
mam obowiązków ilości
choroby siedzą na karku
to takie efekty z miłości


!💕

młodnieć nie chcę wcale
miłości nowej nie szukam
boję się tylko choroby
co Braille'm przyjdzie mi stukać


!💕

życie z nawiązką zebrane
jak rolnik snopki stawia na polu
kłosem szczęścia jest cisza
choroby miarą niepokojów


!💕

marzenia i rzeczywistość
mieszają się w dniach z nocami
rano pies mnie obudzi szczekaniem
czas powitać codzienność bożej bramy


!💕

dziś wylewny się robię
wczoraj była niedziela
dziś jedni do pracy idą
inni duchowo do nieba


!💕

życie kochane moje
wspomnienia i przypadki
ja tylko piszę wiersze
dodaję do nich obrazki!


!💕

Amadeusz, autor 07.08.2017

Znalezione obrazy dla zapytania braille

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz