wtorek, 1 sierpnia 2017

💕 ... czasu nie cofniesz





Twoje milczenie
takie wymowne
brzdęk telefonu
rozpruł mi spodnie

@💕

zerwałem się nagle
od stołu mego
rozpocząłem mowę
w biegu

@💕

miłe zaskoczenie
przecież czekałem
nieme rozmowy
z Tobą miałem

@💕

przypomniałaś wszystko
urosły słowa -
szum skrzydeł orła
zaczął kołować

@💕

i powiem szczerze
pragnąłem mowy
ożyłem dla dobra
tej rozmowy

@💕

dziś po dniach kilku
tęsknię za verbą
masz ukojne działanie
piszę to serio!

@💕

są takie chwile czasami
że chciałbym być
Twoją broszką
bo to miłe ciał stykanie!

@💕

czasu nie cofniesz
ani nie zgubisz
radości życia
trzeba obudzić

@💕

więc
"nic dwa razy się nie zdarza"
ale w Naszym przypadku
to inna faza!

@💕

Amadeusz, autor 09.07.2017


... lato leci dnia ubywa Twoje serce w moim pływa

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz