piątek, 4 sierpnia 2017

💕 ... na tratwę życia wsiądziemy




rozpaliłem mą świadomość
moje fantazje, iluzje
przecież to jest tylko życie
otulę Cię ramieniem cudnie


!💕

na pierwsze spotkanie
kupiłem Ci róże
po drugim, przyszłaś w szalu
a szal był o numer za duży


!💕

więc na pomysł wpadłem
po zauroczeniu
patrząc w Twoje oczy
słysząc siebie w tłumaczeniu


!💕

szalem Cię otulę, miłosną mgłą
porwę na spacer, na parkiet
zakręcimy piruet daleko stąd
- to tylko kroki taneczne, są


!💕

- to tylko pragnienia, magia, czar
co porwała, ukołysała Nas
jeden krok, a tak wiele -
czeka Nas spełnienie!


! 💕

płomienna noc, serca żar
Ty i ja, słońca dwa
czuję dotyk opasania rąk
oddech podniety niedaleko stąd


!💕

splecione dłonie jak wilce
pną się ku górze by kwitnąć
muśnięciem ust odużeni
przecież My się kochamy!


!💕

kochaj mnie! całuj mnie!
otulę Cię szalem tęsknoty
zabiorę wszelkie złe uroki

-
od sąsiadek złośliwych!
od chłopców napastliwych!


!💕

a kiedy Tacy złączeni
na tratwę życia wsiądziemy
popłyniemy w szeroki świat
gdzie Miłość da Nam swój czas!


!💕

Amadeusz, autor 04.08.2017

... ( Tobie dedykuję, moje wspomnienia)

1 komentarz:

  1. Piękny wiersz Amadeuszu
    i muzyczka wspaniała (❛‿❛✿̶̥̥)
    pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń