czwartek, 10 sierpnia 2017

💕 ... Twój portret zrobiłem i wisi na dwóch ścianach


(autor_ Amadeusz, grafit na płótnie; prezent dla S...)


kiedy Ciebie poznałem, oczu oderwać nie mogłem
wszystko nagle zmienione urosło, piękniało
i ten blog, co dla Ciebie stworzyłem od podstaw
adres linku odnajdziesz, gdy "kalendarz" naciśniesz

!💕

ile to już lat upływa, ile wspomnień mija
zadurzyłem się w Tobie, miła
po randce pierwszej, tej ze skrzypcami
obraz taki namalowałem, wiozłem go z bagażami

!💕

a Ty jak myśliwy, sokolim okiem dojrzałaś
skrzypce na tle białym i Ty dla tej bieli szalałaś
- i chcę! - i podaruj! - i daj! - tylko to słyszałem
świat wirował jak Nasz póżniejszy skraj... dróg!

!💕

Twoja młodość, ja starszy, tyle różnic i wierszy -
nie pasowaliśmy do Siebie, choć przez te lata...
- Sama wiesz! - wiem, że wiedziałaś!
porwałaś mnie młodością, urodą i śmiechem

!💕

potem to już nie zliczę, ile obrazów dla Ciebie
malowały moje pędzle w dłoniach trzymane
na kobaltowym, wyśnionym Twoim niebie
i ten portret zrobiłem i wisi na dwóch ścianach

!💕

jakież cudowne dawne z sobą bywania
i samochód i rzeka, restauracja i skałki
wierszy multum pisanych, w książce Tobie zawartych
...przemija życie jak rzeka, już nie wspominam. Stop!

!💕

przeszłość zmieniona, inne kobiety przyszły
inne tuliłem w ramionach, inne całowałem
bo romantycy mają szczęście w miłości
a z seksem to ostrożnie...

!💕

teraz nie boję się tej dwudziestoletniej różnicy
Twojej dziewczęcej urody, zakłopotania młodości
teraz mam tyle wspomnień, że gubię się -
między Wami, moimi Kobietami! AMO.

!💕

Amadeusz, autor 10.08.2017


4 komentarze:

  1. Piękny blog, bardzo radosny słowem niezwykłym donosny i ta muzyka gdzieś w tle rozbrzmiewa. Teraz dostrzegłam, ścieżka muzyczna jest na samej górze. Wiem kto kocha te dźwięki łagodne ale donośne i subtelne że aż serce rośnie. Jak cudownym zmysłem jest słuch, jeżeli jest absolutny. Przenika wtedy na wskroś człowieka i zda się, że przytula, woła, dotyka. Muzyka co dotyka jak dłonie klawiszy, lub smyka. Dziękuję. Serdecznie pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, Urszulo za piękno twoich słów, za zachwyt muzyczny, za treści i obrazy, które maluję lub w graficie oprawiam. Były takie Kobiety, że w uczuciach blog treściami wierszy Im nawiązywał. Pisz częściej, posty zabieraj, są ogólnie dostępne, bez śmiesznych paragrafów. Wszak po Nas pozostanie pył. Pozdrawiam, Amadeusz _ szczęścia dla Ciebie, wirtualna przyjaciółko.

      Usuń
    2. Bardzo miło się czyta Twoje wiersze, Amadeusz. Dziękuję.

      Usuń
  2. Witaj ,zawsze zaczynam dzień czytając Twoje wpisy,piękne ,dają do myślenia.Wcześniej już pisałam, nie chcę być monotematyczna...ale cóż pięknie piszesz zaczytuję się w tym ,mogę wracać do jednego Twojego wiersza i czytać ,czytać czytać...piszesz bardzo mądrze z sercem.gratuluję.pozdrawiam :-)

    OdpowiedzUsuń