piątek, 4 sierpnia 2017

💕 ... w pamięci wciąż mam Nas Dwoje

..pamiętasz śnieg biały padał, kiedy Cię całowałem _ Amadeusz


💕

przed snem wczorajszym
zamyśliłem się o Tobie
niebo zasnuło swój pled ciemny
gwiazdy wpłynęły nań jak na morze


!💕

śladami moich spotkań
marzeń i realiów
czułem znów Nas Dwoje
czułem składność


!💕

park Chopina w stolicy
ławeczka przy Fryderyku
i Ty w niewielkim na głowie
delikatnym kapelusiku


!💕

za pazuchą wiatrówki
kilka białych kopert
każda opisana imieniem
czcionek w formie wyzłoceń


!💕

tremę miałem maleńką
choć chłop ze mnie wielgachny
chciałem Ci podarować me życie
zapisane słowem, właśnie!


!💕

Ty, widząc moje męki
dłoń wysunęłaś jak tacę
ja te białe koperty pamiętam
- do teraz... o treści chlapię!


!💕

zapadłaś w czytanie skrzętne
w literaturę moją
- o Naszej miłości to listy
brzmiały cicho, nietuzinkowo


!💕

lubię przeszłość wspominać
Nasze spacery długie
każdy dotyk Twych ust czuć słodki
Ty wiesz, że to do dzisiaj lubię


!💕

świat mój wtedy oszalał
rozwiała się wierzba Fredka
łabędzie podpłynęły do Ciebie
- ta chwila mnie urzekła!


!💕

uśmiech spowił Twe usta
policzki miałaś w purpurze
szafiry oczu mówił - Kocham!
ślad miłości wił się w Naszych podróżach!


!💕

z tą miłością zwiedziłem
całą Europę prawie
tylko półwysep Iberyjski został
ale to, już nigdy Nam się nie zdarzy


!💕

w pamięci wciąż mam Nas Dwoje
w sercu mym bramy zamknięte
daję sygnały w koło
- że ciągle jestem Tobą
zajęty!


!💕

wczoraj deszcz trochę padał
liczyłem, że przyjdziesz znowu
bo Ty jesteś moja TĘCZA!
- zawsze piękna, kolorowa!


!💕

Amadeusz, autor 04.08.2017


POWIĄZANE: 💋💓💋 ... miłość Nas ustrzeże przed życia sztormami!


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz