czwartek, 10 sierpnia 2017

💕 💕 ... życie skomplikowało wszystko

(Nasze wspomnienia_Amadeusz)


!💕

tak blisko byłaś, tak blisko
na wyciągnięcie ręki
ale życie skomplikowało wszystko
nieprędko nowa szansa będzie

!💕

poznałem Cię na ulicy
szukaliśmy Siebie
Ty, mnie sobą olśniłaś
ja, olśniłem Ciebie 

!💕

dni zarysowały marzenia
marzenia realne się stały
całowałem Twoje dłonie
kwiaty do rąk składałem

!💕

i czas sunął do przodu
jesienny i zimowy
każde Nasze spotkanie
smak ust słodkich jak krople miodu

!💕

rok powoli mijał
w pokoiku na piętrze
jeszcze kołdra jest ciepła
jeszcze czuję Twe gorące ręce

!💕

poznałem Cię jakby dzisiaj
a dusza czuła, że zawsze
pamiętam Cię na zawodach
ech! żeby zgadnąć, zgadnę!

!💕

nie dane jednak Nam było
na prostą Razem startować
Ty mężatka, ja słomiany
- nie da się tak wędrować!

!💕

Amadeusz, autor 10.08.2017

te dwa żródlane odbicia
 żadna kobieta nie ma takiego przebicia
 studnie dwie do serca Twego
 - kiedyś wskoczyłem do niego!
 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz