czwartek, 3 sierpnia 2017

💕 ... życzę Ci wiele radości

...Stokrotce, dobrze jest w kapeluszu



wydobyj z Siebie radość
podziel się nią z Nami
namaluj, narysuj marzenie
oddal ścianę z problemami


!💕

nikt nie ma lekko w życiu
nawet cesarz i książę
oni uzależnieni zginą
tak, jak zachodzi słońce


!💕

czasem słowo pisane
po kryjomu pod stołem
daje wyraźny spokój
tłumi w Nas niepokój


!💕

przyjaciół szukaj w koło
a gdy znajdziesz, to szanuj
trochę swojego czasu dają Tobie

- też borykają się z problemami!

!💕

mam dni dobre i słodkie
mam też te, które bolą
choroby Nas dotykają
w życiu miej tego świadomość


!💕

przytul się do mnie proszę
tak wirtualnie z oddali
przyjaciel nie całuje
on kocha tylko wierszami


!💕

dobrze mi z Tobą jest dzisiaj
i wczoraj i jutro także
wiem, ile wyrzeczeń ma młodość
a starość też szuka je na dnie


!💕

życzę Ci wiele radości
uśmiechu, gdy deszcz i pogoda
Ty jesteś taka młoda!
a ja, głowa i ta skleroza!


!💕

serdeczne łzy jak rosa
między zwrotkami się ścielą
zaglądaj na moją stronę
czasem mnie wiatry owieją


!💕

bycie daleko od ludzi
samotność nieznośną wierci
trzymaj się prosto z fasonem
i do mnie korespondencyjnie się - uśmiechnij!


!💕

Amadeusz, autor 03.08.2017

... co mam Ci jeszcze napisać, Rycerzem Białym jestem

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz